Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

26 października 2008

Muffinki śmietankowe z rodzynkami i migdałami

Przepis na muffinki śmietankowe podała na swoim blogu Arabeska Waniliowa. Ja dodałam do nich rodzynki i migdały i wyszły pyszne miejscami chrupiące od migdałów muffiny :)

Składniki:
300g mąki
1/2 szklanki cukru
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jajka
1 szklanka śmietany 18%
1/3 szklanki oleju
60g rodzynek
30g płatków migdałowych
kilka kropli aromatu śmietankowego

W misce połączyć wszystkie składniki oprócz rodzynek i migdałów, nie zbyt dokładnie. Dodać rodzynki i migdały i jeszcze raz wymieszać. Napełnić foremki do 2/3 wysokości foremek i piec 20-25 minut w temperaturze 200oC.


2 komentarze:

evenka pisze...

W pierwszej chwili nie poznałam tych muffinów... Dopiero później oświeciło mnie , że miały być w nich jagody ;-) Ta wersja też mi się podoba , nawet bardzo :-)

Aneczka pisze...

Och do tego przepisu pasuje każdy chyba dodatek :) W wakacje często dodawałam do nich drobno posiekane orzechy, czym zyskałam w oczach mojego brata jako super kuchareczka :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails