Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

19 listopada 2008

Coco au Miel

Dziś zabrałam się za pieczenie pełną parą... Aż mi składników zabrakło i mój luby musiał biec do sklepu :) Dzięki jednej z pamiętnikowych koleżanek odkryłam jakiś czas temu czekoladową stronę z fantastycznymi przepisami i dziś wypróbowałam dwa z nich...
Pierwszym są Coco au Miel czyli ciasteczka kokosowe w formie muffinek :) Ciasteczka są słodziutkie, mięciutkie z chrupiącą skórką i baaaaaardzo kokosowe :)

Składniki na 12 sztuk:
1 i 1/4 szklanki mleka
1 i 1/4 łyżeczki miodu
3 szklanki wiórków kokosowych (320g)
1/2 szklanki cukru (125g)
1/2 szklanki mąki (70g)
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 duże jajka, dobrze roztrzepane

Mleko z miodem zagotowujemy i odstawiamy. W misce mieszamy wszystkie pozostałe składniki, na końcu dodajemy gorące mleko i dokładnie mieszamy. Do foremek na muffiny wkładamy papilotki i napełniamy je masą kokosową w 4/5.
Pieczemy w 200oC przez 25 minut. Po 10 minutach gdy zaczynają się rumienić można przykryć folią aluminiową aby zbytnio się nie przypiekły, robią się wówczas równo brązowe.

Smacznego :)

4 komentarze:

majana pisze...

Wow, fajne te Twoje kokosowe muffiny! :)

Aneczka pisze...

Oj nie tylko fajne ale i pyszne.

santo pisze...

W jakim celu się gotuje mleko przed użyciem?

Ania pisze...

hm... nie jestem pewna cytowałam i robiłam zgodnie z przepisem... myślę, że ma to na celu rozpuszczenie miodu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails