Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

15 listopada 2008

Croissants z nutellą i orzechami



Dziś z okazji orzechowego tygodnia zrobiłam croissants z nutellą i orzechami :) Pycha... Z początku myślałam, że mogą mi nie wyjść, ciasto nie bardzo chciało rosnąć, ale po wyjęciu z piekarnika okazało się jednak że wszystko jest OK a ciasto przepięknie się rozwarstwiło na cieniutkie blaszki :)
Przepis na ciasto ten sam co przy pieczeniu rogali Marcińskich.
Dodatkowo masę wykonałam z 12 łyżeczek posiekanych orzechów włoskich i laskowych i 6 baaaardzo czubatych łyżeczek nutelli... Polecam masę rozsmarować tak jak masę w rogalach Marcińskich od podstawy do czubka, bo dzięki temu pięknie się zwijają :)

1 komentarz:

majana pisze...

O mniam! Nutella i orzechy zamknięte w rogaliku, super :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails