Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

07 lutego 2009

Roladki Schabowe z serem camembert

To kolejna propozycja na obiad inny niż zwykłe schabowe :) Z pewnością każda z Was robiła roladki schabowe... ale ja tym razem zwykły ser zastąpiłam serkiem pleśniowym, i według mnie to był strzał w dziesiątkę. Zarówno w smaku jak i wyglądzie fantastyczne.

Składniki:
1cm plastry schabu bez kości
ogórki kiszone przekrojone na 4
ser camembert pokrojony w cienkie paski
polędwica sopocka (1 plasterek na 2 roladki)
sól
pieprz
papryka czerwona
jajko
bułka tarta
olej

Schab solimy, pieprzymy i doprawiamy papryką z każdej strony, rozbijamy tłuczkiem na cienkie plastry. Na jednym z brzegów układamy po plastrze sera, pół plasterka polędwicy i ćwiartkę ogórka, zawijamy w roladkę, obtaczamy w jajku i bułce tartej. Smażymy na oleju rumieniąc z każdej strony.

Smacznego :)

1 komentarz:

ugotujmy pisze...

o camembercie w połączeniu ze schabowymi bym nie pomyślała. a że obie rzeczy lubię to pewnie smakuje pysznie :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails