Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

04 lutego 2009

Smazeny syr


Pyszności. Wiem, że to żadna nowość, bo wiele z Was przygotowało tą pyszność z okazji dni z kuchnią czeską, ale cóż, nie chodzi o oryginalność ale SMAK :)
Smażony ser, aż wstyd się przyznać pierwszy raz zjadłam w tym roku w McDonald's jednak od razu przypadł mi do gustu, choć zawsze twierdziłam, że ser pleśniowy to ostatnia rzecz jaką bym zjadła (jeśli chodzi o produkty mleczne), muszę to twierdzenie odwołać, nie spodziewałam się, że to może być smaczne no i zdrowe bo naturalna dawka penicyliny porasta taki kawałeczek sera ;P

Składniki:
krążek sera camembert
mąka
bułka tarta
sól
pieprz
papryka
olej do smażenia

Ja zrobiłam tak, że pokroiłam krążek na trójkąty, następnie obtoczyłam je w mące, jajku roztrzepanym z przyprawami, bułce tartej i smażyłam z każdej strony na złoty kolor. Serek szybko się topi dzięki czemu z pod chrupiącej skórki wypływa złoty środek :)

Smacznego :)

1 komentarz:

ugotujmy pisze...

jutro też smażę ser :) tylko nie camembert, ale żółty.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails