Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

14 marca 2009

Chocolate chip muffins

Nareszcie po wielu miesiącach mogłam przygotować ten przepis, który już w wakacje znalazłam u Evenki :) Nie chciałam bowiem robić go z kawałkami zwykłej czekolady, bo to nie to samo co te wspaniałe czekoladowe kuleczki, a że w Polsce chyba nie można ich dostać (a przynajmniej nie w Olsztynie i nie na Allegro), musiałam poczekać aż mama przywiezie mi je z Anglii :) Mniam mniam, mam teraz mały zapasik, na kilka miesięcy, a przynajmniej do wakacji, aż pojadę po kolejną porcję :)

Składniki na 12 muffinek:
2 szklanki mąki
1/2 szklanki cukru
1 łyżka proszku do pieczenia
szczypta soli
1 jajko
3/4 szklanki mleka
1/3 szklanki oleju
3/4 szklanki kulek czekoladowych

W jednej misce wymieszać 4 pierwsze składniki. W drugiej lekko ubić jajko, mleko i olej. Zawartość obu misek wymieszać razem, niezbyt dokładnie na końcu dosypać czekoladowe kuleczki. Napełniać foremki muffinkowe w 3/4 wysokości i piec 20-30 minut w temp. 800oC.

3 komentarze:

asieja pisze...

ja to się chyba nie doczekam na te słodkie czekoladowe groszki
bo nie mam możliwości aby je miec
myślę, więc że w wersji z czekoladą nie byłyby złe:-)

reve82 pisze...

a te groszki to się jakoś specjalnie nazywają? nigdy nie patrzyłam za czymś takim w sklepie...ale chętnie zrobię takie muffinki...więc i groszki by się przydały...a tak w ogóle to fajowe muffinki wyszły..mniamuśne, że aż ślinka leci...

Anulka pisze...

te groszki nazywają się chocolate chips Dr. Oetkera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails