Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

22 marca 2009

Grzanki Hawajskie

Ostatni z przepisów kuchni Hawajskiej :) Przepis ten jest znany mi dzięki mojemu dietetycznemu jadłospisowi. Połączenie ananasa, z szynką i serem żółtym jest jak dla mnie idealne :)

Składniki:
1 bułeczka pszenna
1 plastry ananasa
2 plastry szynki
2 plastry sera żółtego

Bułeczkę kroimy na połowę, na każdą połówkę kładziemy po plastrze szynki, ananasa i na koniec przykrywamy to serem żółtym.

Bułeczki kładziemy na blaszkę i wkładamy do piekarnika nagrzanego do 200oC na ok 10 minut, aż ser żółty się rozpuści i zawartość bułeczki się zagrzeje.
Podawać z ketchupem :)
Smacznego :)

4 komentarze:

asiejka ♥ pisze...

szynka ser ananas
to i dla mnie pyszne połączenie,
ale w takiej grzankowo - tostowej wersji jeszcze nie próbowałam ;-)

aga-aa pisze...

chyba jutro sobie takie śniadanko zrobię :)

kuchnia-Monsai pisze...

Tyle pyszności narobiłaś!! :)
Dziękuję Ci za wspólną zabawę.

P.S
Nie zgłosiłaś mi na maila chęci zamieszczenia Twojego udziału w liście , która pojawi się na dniach ze wszystkimi uczestnikami i ich przepisami z tej akcji, a bardzo bym chciała byś i Ty się w tej liście znalazła, więc jesli wyrażasz zgodę to napisz na kuchnia.monsai@interia.pl

majana pisze...

Fajniutkie pyszności!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails