Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

07 kwietnia 2009

Biało-czarny deser

Dziś naszła mnie ochota na budyń :) W szafce znalazłam dwa ostatnie opakowania o smaku Waniliowym (najlepszy) od dawna posiadałam też w swoim zasobie czekoladową polewę (już od dawna robię sama z prawdziwej czekolady) postanowiłam więc wykorzystać te półprodukty do stworzenia swojego biało-czarnego deseru :)

Składniki na 5 pucharków:
2 budynie

1l mleka

4 łyżki cukru

polewa czekoladowa - deserowa

groszki z białej czekolady

Budyń przygotowujemy zgodnie z przepisem z opakowania. Nalewamy do pucharków pozostawiając trochę miejsca na polewę. Polewę rozpuszczamy w woreczku umieszczając go w gorącej wodzie na 5-10 minut. Odcinamy róg i polewamy ciepły budyń, to wszystko posypujemy groszkami białej czekolady i powstaje piękny i przepyszny biało-czarny deser w 15 minut :)
Można podawać na ciepło lub zimno...
Smacznego :)

1 komentarz:

asiejka pisze...

najlepszy przykład na to,
że nawet ze zwykłego budyniu można wyczarowac
pyszny i pięknie wyglądajy deser
:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails