Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

03 maja 2009

Croissants II

Nie ma lepszego śniadania na majówce jak świeżutkie i cieplutkie croissant-y prosto z pieca z ulubionymi dodatkami,lub z nutellą w środeczku na deser :) Tak więc wczoraj rozpoczęłam przygotowania do tego wyśmienitego śniadania i dziś razem z moim lubym raczyliśmy się na śniadanko chrupiącymi z zewnątrz i mięciutkimi w środku rogalikami. Mój ulubiony przepis to ten z rogalików marcińskich, dzięki niemu rogaliki zawsze mi się udają, a przygotowanie to czysta przyjemność :)

4 komentarze:

majana pisze...

Wyglądają absolutnie pysznie! Zjadłabym ze wszystkimi dodatkami :) Pozdrawiam.

kasiaaaa24 pisze...

Wyglądają cudownie w tym wiosennym słońcu :)

Ania pisze...

Bardzo smakowite!

Anulka pisze...

Dziękuję bardzo za miłe komentarze ;))) Rogaliki były tak pyszne, że mimo było ich 2 wielkie blachy to już dawno nawet okruszków nie ma ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails