Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

28 maja 2009

Naleśniki budyniowe z truskawkami

Sezon truskawkowy już w pełni... Ostatnio nie mam niestety czasu, na bloga i kilka przepisów leży w kącie czekając na swą kolej do wpisu...
Dziś zrobiłam na obiad naleśniki budyniowe, kolejna propozycja z mojej książeczki pt. Naleśniki na 100 sposobów :)
Wyszły bardzo oryginalne, śmietankowe naleśniki z uwielbianymi przeze mnie truskawkami zmiksowanymi ze śmietanką i cukrem, mniam. Palce lizać :)))

Składniki:
1 szklanka mąki
1 szklanka mleka (dałam więcej, bo ciasto wydawało mi się zbyt gęste)
1 budyń śmietankowy
cukier (dałam ok. 1/3 szklanki)
1 łyżka oleju

Wszystkie składniki mieszamy ze sobą dokładnie i smażymy cienkie naleśniki na niewielkiej ilości oleju.

Nadzienie:
truskawki (dałam ok. 1 kg mus mi został jest pyszny sam więc nie narzekam ;))
śmietana (1/2 dużego kubeczka śmietany 18%)
cukier (na oko tyle aby było słodkie)

Truskawki miksujemy ze śmietaną i cukrem na gładką masę :)

Na naleśniki nalewamy odrobinę sosu z truskawek, rozsmarowujemy i składamy w trójkącik ;) Można na wierzchu polać sosem i posypać cukrem pudrem... udekorować truskawką...
Smacznego :)

Te naleśniki to moja propozycja na:

3 komentarze:

majana pisze...

Nie próbowałam jeszcze naleśników z budyniem. Ciekawy pomysł, a wyglądają pyszniutko :)
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Witam,

piszę w sprawie nawiązania współpracy z portalem netbird.pl, a konkretnie z serwisem KUCHNIA.

bardzo proszę o kontakt mailowy - gabriela.kozka@netbird.pl

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Właśnie zrobiłam naleśniczki z Twojego przepisu który skusił mnie szczególnie bo nie wymagał jajek, a do sklepu biec się nie chciało;)
Wyszły pyszne, złociste, można je wcinać nawet bez dodatków. Dziękuje i pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails