Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

31 sierpnia 2009

Miodowe ciasteczka z sezamem i czekoladą

Dziś naszła mnie ogromna ochota na kruche ciasteczka z czekoladą. Znalazłam więc przepis na pieguski u Dorotus i go nieco zmodyfikowałam, zastąpiłam cały cukier miodem i w ten oto sposób powstał przepis na przepyszne ciasteczka miodowe :)

Składniki:

3 szklanki mąki
1 kostka margaryny

5 łyżek miodu
1/2 łyżeczki soli

1 łyżeczka sody

1 jajko

oraz dowolne bakalie
u mnie:
1/4 szklanki sezamu
1/2 szklanki kuleczek czekoladowych


Masło utrzeć na gładką masę z miodem, dodać jajko i ucierać następnie dodać sodę, sól i mąkę. Na koniec dosypać bakalie i wszystko razem dokładnie połączyć. Ciasto nie powinno za bardzo kleić się do ręki i powinno się swobodnie dać formować kulki. Kuleczki wielkości orzecha włoskiego lekko spłaszczamy i układamy na blaszce. Pieczemy 10-15 minut w 200oC.
Smacznego ;)

7 komentarzy:

majana pisze...

Śliczne te ciasteczka, tak ladnie wyrosły!:)

kasiaaaa24 pisze...

Ale wszystkie równiutkie i śliczne :)

viridianka pisze...

idealne są, równiusieńkie, boskie:))

ivka76 pisze...

Witaj,
poproszę na priv Twój mailowy adres - będzie mi potrzebny do przesyłania info o aktualnościach z kulinarnego łańcuszka.
Dziękuję i pozdrawiam, ivka76

asieja pisze...

już samo 'miodowe' w nazwie zachęca mnie do tych ciasteczek :-)

Dziwnograj pisze...

Droga Anulko :)
Wytypowałam Cię w Łańcuszku Kulinarnym to przygotowania jednej z wybranych dla Ciebie potraw. Mam nadzieję ,że przypadną Ci do gustu i zgodzisz sie wypróbować chociaż jedną z nich :)

Tutaj podaję link do postu z propozycjami
http://peginthejar.blogspot.com/2009/09/post-tylko-dla-ludzi-z-wyobraznia.html

Pozdrawiam

izabell pisze...

ślicznie wyglądają te ciasteczka :) pięknie wyrosły.. pozdrawiam ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails