Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

14 września 2009

Kulinarny łańcuszek zaprasza :)


W tym tygodniu to ja będę Gospodynią Kulinarnego Łańcuszka. Wytypowała mnie Dziwnograj, która prowadzi wspaniały blog In the jar, proponując mi jednocześnie do przygotowania dwa następujące przepisy:
Szarlotka z budyniem waniliowym
Makaron z cukinią, kurczakiem i groszkiem
Z podaniem mojego typu oczywiście zaczekam aż do opublikowania przepisu :D
Niech to będzie element zaskoczenia.

1 komentarz:

Dziwnograj pisze...

Czekam z niecierpliwością :) Domyślam sie co możesz wybrać ale zobaczymy :) Może się zdziwię?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails