Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

25 listopada 2009

Aniołki z masy solnej ciąg dalszy :)

Powiedziałam, że jak zrobię jakieś ładniejsze od tych wczorajszych to pokażę...
Wczoraj wieczorem je ulepiłam a dziś już 3 pomalowałam :) Wszystkie zostaną podarowane moim koleżankom, mam nadzieję, że im się spodobają :) Pozostałe Aniołki pomaluję i zostawię sobie, bo będą ładną ozdobą choinki. Z pewnością kilka zabiorę do rodziców mojego T. żeby i tamtejszą choinkę ładnie ozdobiły :)

Poznajcie zatem "moje" dziewczynki :)

NatalkaEwelinkaI KasiaMam nadzieję, że wszystkim Imienniczkom Aniołki się spodobają :)

7 komentarzy:

majana pisze...

Szkoda,ze nie ma Madzi hi hi ;) Śliczne aniołki, podobają mi się baaaardzo !
:)))

Anulka pisze...

to, że jeszcze nie ma nie oznacza, że nie będzie :) Mam jeszcze 7 aniołków do nazwania i pomalowania :) a kto wie ile jeszcze do świąt ulepię :)

Anonimowy pisze...

O jakie śliczne są Twoje Aniołkowe Dziewczęta :)
Pozdrawiam Kuchareczka z www.kucharzytrzech.blog.onet.pl

http://fantazjagabi.bloog.pl/ pisze...

Super Aniołki tez przymierzam sie do robienia.Jeszcze nie robiłam masy solnej.Aniołków tym bardziej,Twoje sa piękne,pozdrawiam Gabi

Gosia pisze...

brawo!!! sliczne sa i jakie ladne imiona maja :) :)
Pozdrawiam :)

Anulka pisze...

Imiona specjalnie względem swoich nowych właścicielek posiadają :)

Anonimowy pisze...

Tak tak aniołka nam się bardzo spodobały, ba! mój już wisi na ścianie (gdzie sobie smacznie śpi ;)) a na święta przeniosę go na choinkę :)
Evelina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails