Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

20 listopada 2009

Mój pierwszy Tort

Otóż przyszedł czas na mój pierwszy tort w życiu :) Oczywiście nie dostany tylko zrobiony własnoręcznie :) Przepis jak dla mnie idealny znalazłam u Edysi :)
Mam nadzieję, że nie jest tak straszny, bo bardzo się starałam, nawet sama napisałam Sto Lat z czekolady :D Pozostała dekoracja na podobieństwo tortów szwarcwaldzkich.
Pozwolicie, że przepis wstawię później, a teraz tylko zdjęcia...

7 komentarzy:

grazyna pisze...

Wygląda bardzo apetycznie! Śliczna dekoracja :)

bryssska pisze...

chciałabym żeby mój pierwszy tort tak wyglądał, ale niestety nie był tak efektowny !!! :)

Anulka pisze...

Dziękuje bardzo za miłe słowa :) mam nadzieję, że solenizantce też będzie się podobał :)

Patrycja Antonina pisze...

O jak ja bym chciała mieć twój talent:) zgapiam od ciebie przepisy, makaron ze szpinakiem, czy z cukinią (kotlety sojowe dałam zamiast kurczaka, jestem wegetarianką) Są naprawdę świetnie, ale i tak u mnei to nie wygląda tak jak u ciebie na zdjęciach :)

Anulka pisze...

Patrycjo Antonino moje zdjęcia to jeszcze wcale nie takie ładne, niektóre dziewczyny to dopiero mają arcydzieła :)

Anonimowy pisze...

Wyglada pieknie!!!
I mowisz, ze robiłaś pierwszy raz tort? ;)
Pozdrawiam Kuchareczka z www.kucharzytrzech.blog.onet.pl

karoLina pisze...

Gratulacje, prezentuje się pięknie, a dodatkowo podejrzałam u Edysi, że to wcale nie taki zwykły ciężki, maślany tort (chociaż i na taki mam czasem ochotę), tylko bardzo oryginalna pychotka, do przemyślenia przy najbliższej tortowej okazji.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails