Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

28 listopada 2009

Placuszki z jajek

Dziś rano zobaczyłam ten przepis w jeszcze ciepłe, i postanowiłam, że takie kotleciki zagoszczą dziś na moim stole w porze obiadu. Jednak mnie wyszły bardziej jak placuszki, bo kotlety to formuje się ręcznie a nie nakłada się na patelnię łyżką...

Składniki na ok. 12 placuszków:
6 jajek ugotowanych na twardo
4 łyżki mąki
1 łyżka mąki ziemniaczanej
4 łyżki musztardy
1 cebula drobno posiekana
sól i pieprz
koperek dużo koperku

Jajka na twardo siekamy, cebulkę trzeba zeszklić i dodać do jajek. Dodajemy musztardę, surowe jajka, mąki i przyprawy, koperek i wszystko dokładnie mieszamy. Rozgrzewamy patelnię z odrobiną oleju i układamy na niej placuszki wielkości łyżki i smażymy aż będą rumiane z obu stron.
Podawać ciepłe np. z ziemniaczkami i susówką coleslaw :)
Smacznego :)

1 komentarz:

grazyna pisze...

Jak apetycznie wyglądają! Kiedyś robiłam podobne, zachęciłaś mnie :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails