Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

18 listopada 2009

W nowej szacie

Od dziś blog prezentuje się w nowej szacie :)
Limonka... uwielbiam, kojarzy mi się z moim ulubionym alkoholem Tequilą :) Choć nie można jej pod żadnym pozorem mieszać z innym alkoholem... o czym przekonałam się już nie raz ;P

Pozostało mi jeszcze uzupełnić moje ulubione blogi, ale to nastąpi w najbliższym czasie, obecnie nie mam na to czasu.

Mam nadzieję, że nowa szata i kolorystyka przypadną wam do gustu :D

4 komentarze:

wiosenka27 pisze...

Piękna szata:)

Margo99 pisze...

wuesz straszbue oidiba nu sue zegar:)) Pozdrawaim

kropuś pisze...

piękny szablon też się nad nim zastanawiałam:) pozdrawiam

Anulka pisze...

Dziękuję bardzo :) Mam jeszcze kilka szablonów w schowku... bo czasem przyda się powiew świeżości (poza tym nie mogłam się, aż do końca zdecydować który wybrać) :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails