Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

17 grudnia 2009

Świąteczne ciasteczka dla Mikołaja

Dziś po raz ostatni w tym roku byłam na zajęciach :) W związku z tym dość wcześnie wróciłam do domu i nie miałam co zrobić z wolnym czasem... postanowiłam więc upiec ciasteczka :D

Składniki:
1,5 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
100g margaryny

1/2 szklanki cukru pudru

3 łyżki wody
1 łyżeczka aromatu (u mnie śmietankowy)

Wszystkie składniki dokładnie ze sobą łączymy, powstanie mięciutkie i delikatne ciasto. Wkładamy je na godzinę do lodówki, lub pół godziny do zamrażalnika.
Po tym czasie blat podsypujemy obficie mąką, wałkujemy ciasto na grubość ok. 0,5 cm i wykrawamy ciasteczka. Układamy je na blaszce i pieczemy ok. 10 minut w 200oC. Powinny byc lekko rumiane.
Zajadać z zimnym mlekiem tak jak Mikołaj lubi najbardziej :)

2 komentarze:

gosiaa99 pisze...

Ale rowniutkie ci wyszly :) ja to zawsze rogi nadlamie;p

majana pisze...

Sliczne pyszne ciasteczka:) Na pewno Mikołajowi posmakują :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails