Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

01 lutego 2010

Śniadanko przyszłej mamy. Akcję czas zacząć

Dziś miałam ochotę na twarożek :)
Jako, że jestem fanką przepisów ekspresowych, ponieważ jak jestem głodna te już teraz a nie za 30 czy 60 minut, taki właśnie jest ten przepis... zapewne każda z Nas potrafi go zrobić, ale cóż uważam, że jest odpowiedni dla młodej mamy, zawiera białko, warzywko i jod (zawarty w soli, której możemy dodać, ale u mnie jedynie szczypta).

Składniki:
1/2 kostki twarogu półtłustego
1 łyżka jogurtu naturalnego lub śmietany (zależy kto co lubi)
szczypiorek (im więcej tym lepiej)
szczypta soli
chlebek razowy u mnie z soją

W miseczce dokładnie mieszamy twaróg z jogurtem, szczypiorkiem i solą. Następnie smarujemy chlebek tak powstałą pastą, posypujemy wierzch jeszcze odrobiną szczypiorku i proszę pyszne śniadanko gotowe :) Do tego ciepłe mleczko i żyć i nie umierać :)P.S. to co zostanie można z powodzeniem zostawić w lodówce i przekąsić gdy dokuczy nam nagły Głód :)

2 komentarze:

muffingirl pisze...

My jesteśmy w troszkę bardziej zaawansowanej ciąży, ale miłość do twarożku pozostała. Drugi hit to pasta z jajek. Pozdrawiam serdecznie Mamę i Maleństwo - muffingirl

sonieczka pisze...

Takie sniadanie uwielbiam, akurat zrobilam podobná paste, dokroilam kiszonego ogórka.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails