Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

26 lutego 2010

Truskawki pierwsze w tym roku...


Ostatnio nic nie pisałam, ale cóż nie bardzo też coś robiłam...
Na szczęście chyba najgorszy okres w czasie ciąży już mam za sobą i mogę zacząć normalnie jeść...
Ostatni wpis jaki był na blogu, nawet był bardzo aktualny, ponieważ przez ostatnie 3 tygodnie żywiłam się na obiad jedynie pierogami z owocami... choć sama ich już nie lepiłam.

A dziś zrobiłam sobie taki wiosenno-letni koktajl z truskawek :) Kupiłam sobie 500g truskawek, choć dobrze wiem, że takie wczesne to nie mają prawie wcale smaku takich prawdziwych truskawek mimo pięknego zapachu, jednak na koktajl nadają się idealnie :) Postanowiłam więc się troszkę rozpieścić, po tych 3 jakże chudych tygodniach...

Zapewne każdy umie od małego robić ten napój, ale przepis nie zawadzi :)
Na 1 szklankę:
4 duże truskawki
1/3 małego opakowania śmietany 18%
2 łyżeczki cukru
odrobina mleka (żeby mi się ładnie zmiksowało)

Wszystko wrzucamy do miksera, blendera lub czegoś co nam posieka dokładnie truskawki, miksujemy, przelewamy do szklanki i już można się delektować :)
Ja dodatkowo przybrałam swój napój naciętą do połowy truskaweczką i bitą śmietaną :)

2 komentarze:

anytsujx pisze...

Łał, ale narobiłaś mi smaka:), jutro szukam truskawek na koktajl, pysznie wygląda.....

majana pisze...

Radosnych Świat Wielkanocnych Anulko!:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails