Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

10 maja 2010

Leczo

Leczo, to dużo warzyw troszkę mięska i mnóstwo zdrowia.
Nie ważne z jakich warzyw robimy, jedno jest ważne, aby uzyskać taki smak jaki wyniosłam z domu zawsze musi w leczo znaleźć się dobra kiełbaska, która oddaje swój aromat i powoduje, że leczo jest tak pyszne.

Składniki:
2 średnie cukinie
1 czerwona papryka
1 żółta papryka
1 zielona papryka
2 duże cebule
Kartonik krojonych pomidorów
Pętko kiełbasy podwawelskiej
Sól, pieprz do smaku

Cebulę kroimy w piórka i podsmażamy na niewielkiej ilości oleju tak aby się zeszkliły. Cukinię obieramy i kroimy w kosteczkę. Z papryk usuwamy gniazda nasienne i kroimy w kosteczkę. Dodajemy wszystko do cebulki i dusimy pod przykryciem aż warzywa zmiękną, dodajemy krojone pomidorki. Kiełbaskę kroimy w kosteczkę i dorzucamy do reszty. Wszystko dokładnie mieszamy i dusimy aż wszystko przejdzie aromatem kiełbaski. Następnie doprawiamy do smaku.

Podajemy z bułeczką lub świeżym chlebkiem.

Smacznego :)

5 komentarzy:

wiosenka27 pisze...

Zat eskniłam za latem:)

Izaa pisze...

ojj tak w dla mnie też w leczu musi być kiełbasa..;):)

asieja pisze...

leczo najbardziej lubię latem. z naszych pomidorów, cukinii, papryki.. pysznie

Paula pisze...

dokładnie, najlepsze właśnie z chlebkiem :)

bryssska pisze...

aż mi latem zapachniało

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails