Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

21 czerwca 2010

Leniwe w doborowym towarzystwie

Dziś na obiad przygotowałam przepyszne leniwe pierogi w nowej odsłonie :)
Towarzyszą im bowiem pokrojone w połówki i ćwiartki truskawki... a to wszystko polane śmietaną z cukrem... Pychota, posiłek godny bogów.

Polecam serdecznie, przepis na leniwe pierogi znajdziecie tu.

10 komentarzy:

Komarka pisze...

To jest pomysł! Zajadam cały czas makaron z truskawkami, a z leniwymi nigdy nie próbowałam :) Smaku mi narobiłaś! Pozdrawiam :)

filozofia smaku pisze...

Rzeczywiście zupełnie inna odsłona leniwych. Ja je pamiętam ze smażoną cebulką. Ale czemu by nie na słodko.

Paula pisze...

świetny pomysł! też zrobię :)

asieja pisze...

taki obiad.. najpyszniejszy. z kategorii 'smaki dzieciństwa'

mania179 pisze...

Znam tą wersję i jest bardzo pyszna!

emma001 pisze...

widziałam gdzies ale jeszcze nie robiłam ale zrobie bo leniwe uwielbiam ;)

majana pisze...

Leniwe z truskawkami, mniam mniam :)

Anonimowy pisze...

Miła Autorko, ja w kwestii formalnej - tutaj, ponieważ odsyłacz "kontakt", cóż, nie działa...
Mianowicie mam króciuteńkie pytanie - dlaczego w Twojej "słonecznej kuchni" jest tak ... ponuro? Blog sam w sobie ciekawy, niezłe przepisy, ale szata graficzna zupełnie pozbawiona radości i słońca właśnie. Może przydałyby się jakieś słoneczne akcenty?
Pozdrawiam serdecznie i ciepło - santorini_2000 :-) .

Pinos pisze...

Leniwe? zawsze i wszędzie. Świetny pomysł.

Anonimowy pisze...

Prawdziwa Pychota;) Ja też chciałam się z Tobą skontaktować, ale nie znalazłam maila;/ Czy mogłabyś podać jakiś namiar na siebie (najlepiej e-mail)? Blog super!
Pozdrawiam,
Magda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails