Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

05 czerwca 2010

Tiramisu z truskawkami


Już jakiś czas temu zakupiłam opakowanie serka mascarpone i planowałam zrobić jakąś sezonową odmianę tiramsu… i zrobiłam z truskawkami…

Składniki:
250g serka mascarpone
200 ml śmietany 30%
2 żółtka
50g cukru pudru
truskawki
100g czekolady mlecznej
sok malinowy
150g biszkoptów

Śmietanę ubijamy z cukrem pudrem na sztywną pianę. Serek ubijamy z żółtkami, dodajemy do niego śmietanę i dalej ubijamy. Czekoladę rozpuszczamy na parze.
Pojemnik kwadratowy wykładamy folią spożywczą, w miseczce mieszamy sok malinowy z gorącą wodą. W miseczce zamaczamy biszkopty i układamy je na dnie pojemniczka. Na biszkopty wykładamy połowę masy serowej, na masie układamy plasterki truskawek i polewamy je rozpuszczoną czekoladą. Następnie układamy kolejną warstwę nasączonych biszkoptów, masę serową i układamy truskawki przekrojone na połówki które polewamy pozostałą płynną czekoladą.

Smacznego :)

10 komentarzy:

Zaytoon pisze...

Super!
Uwielbiam tiramisu, a te truskawki są kolejnym, silnym argumentem, by go przygotować. ;)

Pozdrawiam!

małgo. pisze...

boszzz, cudne!

asieja pisze...

chyba i ja się nie oprę takiej cudownej sezonowej wersji. muszę tylko zakupic tiramisu..

AsiaMamaZosi pisze...

Hehe mamy duużo wspólnego zajrzyj co ja robiłam w tym tygdoniu :) http://mamaizonabyc.blogspot.com/2010/06/blog-post_04.html

majana pisze...

Robiłam tiramisu z truskawkami, było pyszne, choć nie tak smaczne jak klasyczne ;)
Pozdrawiam:)

macierzanka pisze...

O matko! ale pyszności! Poproszę ... chciałam napisać kawałeczek, ale wolałabym raczej taki słusznej wielkości kąsek:)

Paula pisze...

cudownie wygląda!

Anulka pisze...

oj wyglądało wspaniale a smakowało jeszcze lepiej :) pyszności i z pewnością zrobię tę wersję jeszcze nie raz :)

Kredka pisze...

o rany
dostałam ślinotoku..
cos piekno-pysznego:)

Anonimowy pisze...

chylę czoło sąsiadko:)))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails