Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

01 listopada 2010

Brzoskwiniowe poduszeczki

W związku z tym, iż moje życie kręci się od 6 tygodni wokół Najwspanialszej, Najśliczniejszej, Najukochańszej i Najbardziej zajmującej Istotki pod słońcem, stanę się chyba z czasem mistrzynią przepisów ekspresowych w wykonaniu, ponieważ na gotowanie i pieczenie pozostaje mi jedynie niewiele czasu...
I tak dziś wykorzystane zostało gotowe ciasto francuskie (poza tym przyznajmy się szczerze, któż z nas samodzielnie robi ciasto francuskie??) jako, że ciasto pod brzoskwiniami w trakcie pieczenia wydawało się mięciutkimi poduszeczkami stąd też wzięła się nazwa "brzoskwiniowe poduszeczki". Ciasteczka przepyszne i ekspresowe zwłaszcza w znikaniu :D

Składniki:
Ciasto francuskie
1 jajko
puszka brzoskwiń
cukier brązowy (można zrezygnować)

Ciasto smarujemy roztrzepanym jajkiem i kroimy na kwadraciki (ja używam do tego kółka do krojenia pizzy) układamy na blaszce, brzoskwinie kroimy na mniejsze kawałki i układamy na cieście, można ciasteczka posypać jeszcze cukrem. Następnie wstawiamy na 15 minut do piekarnika nagrzanego do 210oC i gotowe...

Smacznego :D

1 komentarz:

majana pisze...

Pyszne te ciasteczka:)Brzoskwinki świecą się jak słoneczko:)

Pozdrawiam Ciebie i Twoją Córeńkę:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails