Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

14 grudnia 2010

1 tort dla Mai

Co prawda Maja urodziła się niespełna 3 miesiące temu... ale zrobiłam dla niej 1 tort... nie nie na chrzciny ale z okazji tworzenia prezentu świątecznego dla Dziadków i Chrzestnych. Zamierzam bowiem wręczyć im kalendarze ze zdjęciami Mai na każdy miesiąc inne zdjęcie i tak w grudniu będzie się do nich uśmiechać Maja w przebraniu Mikołajki, w Styczniu Maja w stroju bałwanka, w lutym Maja-walentynka itd. itp... i tak we wrześniu będzie się do wszystkich uśmiechała Maja w czapeczce urodzinowej nad Swoim pierwszym tortem :D
Przepisu nie podam bo biszkopt kupny, masa do tortu kupna, tylko masa plastyczna zrobiona z pianek ale na nią przepis można znaleźć na niemal wszystkich blogach a ja chcę Wam tylko przedstawić jak udało mi się torcik udekorować :)
Oto on :D

4 komentarze:

zauberi pisze...

śliczny tort

Majana pisze...

Piękny tort Anulko!:)

Majana pisze...

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia Anulko Tobie i Twoim Najbliższym:)

Anonimowy pisze...

witam
znalazłam Twój blog zupełnie przypadkowo, ponieważ moja znajoma zrobiła ciasto Bounty według Twojego przepisu i było pyszne! tak wiec i ja zapragnęłam zrobić to ciasto :)
jak tylko dostałam link do Twojego bloga to prawie cały wieczór przesiedziałam czytając Twoje przepisy :)
"pożyczam" sobie kilka z nich, dobrze? ;)
musze przyznać, że masz bardzo ciekawe przepisy i jestem troche nie pocieszona, że tak mało ludzi komentuje Twoje wpisy! dziewczyno, Ty tu sie marnujesz!
proponuje blog przenieść na inną stronkę :) ale to jest tylko moja skromna opinia i proszę sie do mnie przez to nie zrazić :)
pozdrawiam i proszę o wiecej smacznych przepisów!
studentka Ewa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails