Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

02 lutego 2011

Kulinarny blog roku 2011


Cóż za zdziwienie mnie spotkało gdy otworzyłam dziś swoją pocztę a tam zaproszenie do konkursu na Kulinarny Blog Roku 2011... przecież ostatnio tak zaniedbuje swojego bloga, mam mnóstwo zdjęć przygotowywanych przeze mnie potraw i niemal zero czasu na ich dodawanie. Może organizatorzy konkursu w ten sposób pragną mnie zachęcić do wznowienia mojej aktywności... cóż chyba im się udało :)
Już niedługo pojawi się pierwszy przepis odnośnie zadania w tym miesiącu, cóż może uda się coś wygrać, choć raz :D

4 komentarze:

ilka_86 pisze...

gratuluję:) ja też cierpię na chroniczny brak czasu:/ ale teraz mam posesyjne ferie, więc może nadrobię co nieco;)
pozdrawiam Cię serdecznie

Atria C. pisze...

Cóż, kto nie gra ten nie wygrywa!:)

Pierwszy raz usłyszałam o tej konkursowej inicjatywie u Ciebie:)

Bistroszyperska pisze...

też nie miałam pojęcia o takiej inicjatywie konkursowej

download free mp3 pisze...

konkursy dobra sprawa ;) a tag wogole gratki ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails