Moja internetowa książka kucharska, dzięki niej zawsze i wszędzie mam dostęp do swoich ulubionych i sprawdzonych przepisów... nigdy nie zaleję ich kawą ani nie zniszczę.
Blog Kulinarny - rozwiązanie idealne!

12 lutego 2013

Walentynki

Już niedługo Walentynki... dla niektórych czas wyjątkowy obdarowywania swojej miłości drobnym podarunkiem, dzień romantycznych kolacji, bukietów róż, oświadczyn...
Dla innych kiczowate serduszka, buńczuczne świętowanie miłości, a przecież powinno się ją okazywać drugiej osobie każdego dnia a nie tylko 14 lutego...
Oczywiście ja uważam, że takie rzeczy jak miłość należy okazywać sobie każdego dnia ale nie przeszkadza w tym przecież Dzień Świętego Walentego, w ten dzień po prostu dajemy z siebie wszystko...
Dla mnie jest to oprócz dnia zakochanych druga rocznica zaręczyn :)

Tak więc skoro obchodzicie walentynki, pewnie będziecie chcieli lub chciały podarować swojej drugiej połówce jakiś drobny podarunek. A jak go zapakować? Oto przykład jak ja zapakowałam prezent dla mojego T. w środku znajduje się m.in. kubek termiczny na którym w 8 językach napisałam odręcznie Kocham Cię, Te amo, I Love You, Ich liebe dich, Je t'aime itp...
Kartonik zawijamy w czerwony papier (lub np. kremowy dla kontrastu), z czerwonego papieru wycinamy kwadraty składamy je na pół i wycinamy pół-serca które po rozłożeniu stają się serduszkami :) Przyklejamy jedną połowę serduszka do opakowania, na serduszkach możemy napisać co chcemy, ja zdecydowałam się na I LOVE YOU :)

Prostota czasem jest najpiękniejsza :)


Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails